Subject: Teabenõue seoses isikuandmete käitlemisega töösuhetes
From: Ülle Tamme <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Mon, 9 Dec 2024 11:52:45 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Seoses Neste Eesti AS'i kui Neste kontserni sidusettevõttega on tõusetunud 
järgmised küsimused, millele palun selgitust või viidet normile.

*	Kas töötaja ülalpeetavate/pereliikmete kohta on teavet töösuhte ajal 
vaja/lubatud töödelda? Kui jah, siis millisel alusel?
*	Kas  ja kui kaua on ülalpeetavate/pereliikmete kohta õigust andmeid 
säilitada pärast töötaja töösuhte lõppemist? Kui jah, siis mis alusel ja kui 
kauaks?

Ette tänades

Ülle Tamme
Juhatuse liige

Mob +372 50 63 433

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Neste Eesti AS, Sõpruse pst 155, 13417 Tallinn w <http://www.neste.ee/> 
ww.neste.ee <http://www.neste.ee/>

  _____

This e-mail and any further e-mails from the Neste Corporation or any of its 
employees, directors or other representatives, including any file(s) 
transmitted with such messages ("message") may be confidential and intended 
solely for the entity or individual to whom it is addressed or to whom the 
sender intended to address it. If you are not the intended recipient of this 
or any following message, please contact the sender immediately upon receipt 
of the message and delete the message from your system without reproducing, 
distributing or retaining copies thereof or using or disclosing the 
information contained therein. Thank you.

Due to the insecure nature of this medium, this or any following message may 
have been altered without the knowledge of sender. The sender will therefore 
not be liable for the message if modified.